برای آموزش تعمیرات موبایل اولین قدم چیست؟

چکاوک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
به وب سایت من خوش امدید
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



برای آموزش تعمیرات موبایل اولین قدم چیست؟
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : شنبه 11 بهمن 1399

تعمیر موبایل

با توجه به رشد روز افزون فروش گوشی های موبایل، مخصوصا گوشی های هوشمند، نیاز به تعمیر موبایل به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است. یکی از سوالات بسیار مهم این است که برای آموزش تعمیرات موبایل باید چه مراحلی را طی کرد؟ با ما همراه باشید تا به این سوال بسیار مهم پاسخ دهیم.

تعمیر موبایل

اگر قصد دارید تا تعمیرات موبایل را یاد بگیرید، چندین روش آموزشی پیش روی شما وجود دارد.

اولین گام این است که به سراغ دوره های آموزش آنلاین رفته و یا از ویدیو ها و کتاب های آموزشی استفاده کنید. نکته مهم این است که در این روش شما تنها در حال یادگیری موارد تئوری هستید و به همین دلیل بهتر است در کنار آن تلاش کنید تا با انجام کارهای عملی تجربه خود را افزایش دهید.

گام دیگر، رفتن به آموزشگاه های تعمیرات موبایل است. امروزه موسسات آموزشی بسیار زیادی در کشور وجود دارند که به شما کمک می کنند تا تعمیرات موبایل را یاد بگیرید.

روش سوم که اهمیت بسیار زیادی دارد این است که به سراغ افراد تعمیرکار حرفه ای رفته و دوره کارآموزی را نزد آن ها بگذرانید. اگر این روش را برای یادگیری تعمیرات موبایل انتخاب کنید، سرعت یادگیری شما به طرز چشمگیری افزایش پیدا می کند، چرا که شما در حال آموزش از طریق انجام کارهای عملی هستید.

حتی اگر مجبور شوید که از شهر خود خارج شده و مدتی را در شهر دیگری سپری کنید، باز هم این روش بسیار کارامد است. به عنوان مثال اگر یک تعمیرکار حرفه ای در جزیره کیش وجود دارد، پیشنهاد ما این است که اقدام به اجاره سوئیت کیش کرده و مدتی را در این جزیره بمانید و تحت نظر آن تعمیرکار دوره کارآموزی خود را سپری کنید. مطمئن باشید که پس از یادگیری این مهارت در مدت زمان کوتاهی تمامی مبالغ خرج شده به جیب شما باز می گردد.

سرفصل های آموزش تعمیر موبایل

تعمیرات موبایل خود به زیر مجموعه های مختلفی تقسیم می شود. در بخش اول تعمیرکاران به دو دسته تعمیرات نرم افزار و سخت افزار تقسیم می شوند.

در زیر مجموعه های هر یک شاهد بخش های مختلف هستیم. به عنوان مثال تعمیرکاران سخت افزار خود به بخش های دیگری مثل تعمیرکار CPU، تعمیرکار GPU، تعمیرکار دوربین، تعمیرکار صفحه نمایش و... تقسیم می شوند.

مطمئنا هر یک از این زیر مجموعه ها سرفصل های جداگانه دارند. به همین دلیل لازم است تا اول حوزه فعالیت خود را مشخص کرده و سپس با توجه به آن سرفصل های آموزشی را پیدا کنید.

بهترین مراکز آموزش تعمیر موبایل

آموزشگاه های مختلفی در سراسر کشور اقدام به تعلیم افراد در حوزه تعمیرات موبایل می کنند. اگر در شهرهای کوچک هستید، به شما پیشنهاد دهیم تا به سراغ شهرهای بزرگ مجاور رفته و در آموزشگاه های این شهرها، تعمیرات موبایل را فرا بگیرید.

اگر هم برای شما این امکان فراهم است تا به تهران بروید، پیشنهاد ما این است که به این شهر سفر کرده و در موسسات آموزشی آن ثبت نام کنید. البته باید پیش از انتخاب آموزشگاه حتما حوزه ای که قصد دارید تا در آن فعالیت کنید را مشخص کرده و سپس به سراغ آموزشگاه متناسب با آن حوزه بروید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





آمار مطالب

:: کل مطالب : 62
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 78
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 943
:: بازدید سال : 35788
:: بازدید کلی : 260470

RSS

Powered By
loxblog.Com